آموزش طراحی لوگو و بررسی بهترین طرح ها و ترکیبات رنگی آرم
نوشته شده توسط : س

خلاقیت در آموزش طراحی لوگو کلید طراحی آرم است. بدون طراحی آرم، نمی‌توانید یک طراحی آرم موفق داشته باشید. برنامه‌های آموزش طراحی آرم و آرم از جمله فعالیت‌هایی است که در زمینه طراحی آرم انجام می‌شود. تسلط بر این تمرینات طراحی لوگو به خلاقیت شما در آموزش طراحی لوگو بستگی دارد.

 آموزش های بیشتر

بدون رنگ، رنگ بر احساسات و رفتار ما تأثیر می‌گذارد و نقشی اساسی در ایجاد یک آرم موفق دارد. بااین‌حال، این یکی از عناصر طراحی آرم است و صاحبان مشاغل کوچک که می‌خواهند لوگوی خود را احساس امنیت کنند؛ بنابراین، امروز ما به شما کمک خواهیم کرد تا کمی بیشتر در مورد رنگ، چگونگی تأثیر آن بر انتخاب ما و چگونگی استفاده مؤثر از آن هنگام طراحی آرم خود بیاموزید.

 

آرم ساز را نصب کنید

با این حال، قبل از شروع کار، بیشتر نمونه‌های بزرگ طراحی آرم که ما در اینجا استفاده کردیم مربوط به Maker Maker در Placite بود. طراحان لوگو یک روش جالب، کاربردی و کم‌حرف برای طراحان جدید است تا ایده‌های مختلف آرم را امتحان کنند، با تصمیمات طراحی آشنا شوند و نحوه ایجاد آرم را بیاموزند.

آرم ساز

آرم Placite گزینه‌ای عالی برای ایجاد سریع آرم با ظاهری حرفه‌ای است.

از همه بهتر، استفاده از آن رایگان و آسان است، حتی اگر برای بارگیری آرم باکیفیت هزینه کمتری پرداخت کنید. حالا معنی رنگ در طراحی لوگو.

رنگ آرم چیست؟
متخصصان روانشناسی رنگ، چگونگی تأثیر رنگ بر احساسات و رفتارهای ما را طی مهروموم‌های گذشته بررسی کرده‌اند. آنچه آن‌ها دریافتند این است که جنسیت، اولویت شخصی، تحصیلات و فرهنگ می‌تواند پاسخ‌های ما را نسبت به رنگ‌های خاص متنوع کند. با گفتن این موارد، ما در چگونگی تأثیر رنگ بر انتخاب‌های ما موارد مشابهی داریم، بنابراین اگر می‌خواهید از بهترین رنگ‌ها برای استفاده در طراحی آرم خود مطلع شوید، ابتدا باید بفهمید که چگونه و چرا مردم در برابر رنگ واکنش نشان می‌دهند و چگونه افراد مختلف مارک شما را از رنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند.

بااین‌حال، به خاطر داشته باشید که محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید بر رنگ‌هایی که برای نمایندگی تجارت خود استفاده می‌کنید تأثیر می‌گذارد و باید آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. نویسنده Gregory Cutie در مقاله خود با عنوان روانشناسی رنگ: چگونه رنگ‌ها بر ذهن تأثیر می‌گذارند خاطرنشان می‌کند: این احساس، خلق‌وخوی و تصویری است که برند شما ایجاد می‌کند در ترغیب نقش دارد ... رنگ‌ها فقط وقتی وارد صحنه می‌شوند که بتوانند باشخصیت موردنظر برند مطابقت داشته باشند (به‌عنوان‌مثال)، با استفاده از رنگ سفید برای انتقال عشق اپل به طراحی تمیز و ساده.


اصطلاحات رنگی که باید دانست
قبل از اینکه در مورد معنای مرتبط بارنگ‌های مختلف به عمق بپردازم، چند اصطلاح وجود دارد که در این مقاله ارائه می‌شود، بنابراین اجازه دهید قبل از شروع آن‌ها را برای شما تعریف کنم.

رنگ در مقابل رنگ. رنگ اصطلاحی چتری است که برای توصیف یکرنگ، رنگ، رنگ، یا رنگ استفاده می‌شود، درحالی‌که رنگ به خانواده رنگ غالب یکرنگ خاص روی چرخ رنگ اشاره دارد. به‌عنوان‌مثال، قرمز یک سایه است، اما صورتی یک سایه است (به زیر نگاه کنید). آبی یک سایه است، اما در شب سایه است (به زیر نگاه کنید).
سایه‌ها رنگ هنگامی ایجاد می‌شود که رنگ سفید به رنگ آن اضافه شود و به‌عنوان‌مثال رنگ را سبک‌تر می‌کند. وقتی رنگ سفید را به قرمز اضافه می‌کنید، صورتی ایجاد می‌شود.
عینک آفتابی هنگامی‌که رنگ سیاه به آن اضافه می‌شود، یکرنگ ایجاد می‌شود، به‌عنوان‌مثال، رنگ آن تیره می‌شود. وقتی رنگ سیاه را به آبی اضافه می‌کنید گرگ‌ومیش ایجاد می‌کند.
صدا. تن با ترکیب رنگ با خاکستری تولید می‌شود.
رنگ‌های اصلی. سه رنگ اصلی وجود دارد: قرمز، آبی و زرد.
رنگ‌های ثانویه. ترکیبی از دورنگ اصلی باعث ایجاد رنگ ثانویه می‌شود. قرمز + آبی = بنفش، زرد + آبی = سبز، قرمز + زرد = نارنجی.
رنگ‌های سوم. به‌عنوان‌مثال مجموعه سوم رنگ‌ها به نام رنگ‌های سوم در هنگام مخلوط شدن مقادیر مساوی از رنگ اصلی و رنگ از دو مجاور به یکدیگر بر روی چرخ رنگ ایجاد می‌شوند. مخلوطی از 50٪ زرد و 50٪ سبز باعث ایجاد سومین رنگ زرد-سبز می‌شود.
تصویر چرخ رنگی
رنگ‌های گرم. قرمز، زرد و نارنجی احساس گرمی ایجاد می‌کنند زیرا آن‌ها چیزهایی مانند خورشید یا آتش را به ما یادآوری می‌کنند.
رنگ‌های سرد آبی، سبز و بنفش احساسات جالبی را برمی‌انگیزد زیرا چیزهای خنک مانند آب یا چمن را به ما یادآوری می‌کند.
نگاهی دقیق به رنگ آرم
اکنون‌که این اصطلاحات را تفسیر کردیم، می‌توانیم تأثیر احساسی رنگ را بررسی کنیم:

قرمز
یکی از اصلی‌ترین رنگ‌ها، قرمز معمولاً با احساسات شدید یا پرشوری مانند عشق، اعتمادبه‌نفس، هیجان و شور همراه است و معروف است که باعث گرسنگی مردم می‌شود. از طرف دیگر، به خشم و خطر نیز مربوط می‌شود.

نارنجی
نارنجی ترکیبی از رنگ‌های اصلی زرد و قرمز است. این یک رنگ پرانرژی و با طراوت است که اشتیاق، هیجان و گرمی را به شما فرامی‌خواند.

زردرنگ شاد و گرم و زرد چشم‌نوازترین رنگ است و با خوش‌بینی، عزت‌نفس، برون‌گرایی و دوستی همراه است. از طرف دیگر رنگ زرد می‌تواند باعث احساس ناامیدی و عصبانیت شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: